אימולטור אנדרואיד למחשב להורדה

אין מה לעשות , האפליקציות השתלטו לנו על החיים.. לאט לאט גם בגרסא החדשה של Windows 8 תוכלו לראות שהכל בנוי על גבי אפליקציות.
במה שונות האפליקציות מתוכנות מחשב? הרבה יותר קלות להתקנה בדרך כלל באות ב "חנות אפליקציות" שניתן דרכם להוריד ולהפעיל, ללא התקנה מיוחדת או ידע קודם במחשבים.

רוב האליקציות שלנו נמצאות בטלפון הסלולרי באייפון או באנדאוריד ובטבלטים למיניהם האייפד גלקסי טאב וכו'.. אנחנו מתרגלים לעבודה שוטפת איתן ולא יכולים בלעדיהן.
בנוסף לכל האפליקציות לצורכי עבודה גם פאן המשחקים בסלולרי הרבה יותר מפותח מבחינת "משחקים פשוטים" אך להיטים כמו Cut The Rope, Angry Birds, Draw Something ועוד רבים אחרים..

אז פה נתן לכם אפשרות חד פעמית Angry Brids להורדה, Cut The Rope להורדה, Fruit Ninja, Temple Run,  Draw Someting להורדה למחשב בחינם, אפליקציות כמו וויבר Viber להורדה וכמובן הגדולה מכולן WhatApp להורדה בחינם ואפילו Waze למחשב ועוד הרבה אפליקציות ע"י אימולטור של Android ל Windows מבית חברת  BlueStacks

התוכנה עדיין נמצאת בגרסאת בטא Beta אך ניתן להוריד ולנסות , כל המשחקים עובדים והיא יודעת אפילו להסתנכרן עם הטלפון האנדואיד שלכם ולקחת משם את האפליקציות והמשחקים שלכם. ניתן כמובן גם להוריד אפליקציות בקלות תוך שניות דרך המרקט והכל פשוט מהיר וקל.

להורדה: http://bluestacks.com/

תתחדשו,
אלעד